Εξεδόθη πριν απο λίγα λεπτά η επίσημη ανακοίνωση του δήμου Κορινθίων για την χθεσινή διάλεξη στο Ανοιχτό Δημοτικό Πανεπιστήμιο.
«Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα επιστημονική διάλεξη πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 5 Νοεμβρίου στην Κόρινθο, στο πλαίσιο του 3ου μαθήματος του ΔΕΑΠ του Δήμου Κορινθίων» αναφέρει η ανακοίνωση εξάροντας τους κ.κ καθηγητές που παρευρέθηκαν.
«Ο κ. Γιαμαρέλλος-Μπουρμπούλης τόνισε τη σημασία της πρόληψης και της συνεχούς ενημέρωσης στη μετα-COVID εποχή, ενώ ο κ. Μαγιορκίνης υπογράμμισε ότι τα εμβόλια παραμένουν αποτελεσματικά παρά τις μεταλλάξεις των ιών, καλώντας τους πολίτες να τα αντιμετωπίσουν «πιο σοβαρά από κάθε άλλη χρονιά».
Την ανακοίνωση συνοδεύει φωτογραφικό υλικό, προσεγμένο και επιμελημένο έτσι ώστε να μην αποκαλύπτει την αληθινή εικόνα της προσέλευσης, η φωτογράφηση είναι… όπισθεν και…στα ρομαντικά!
Νωρίτερα είχαμε αναρωτηθεί για τα άδεια καθίσματα που είχε απαθανατίσει στην προσπάθειά του να καλησπερίσει ο αντιδήμαρχος Ανδρέας Πούλος (διαβάστε εδώ )





