Βόρεια μετοικίζουν για 2 24ωρα οι δήμαρχοι και της Κορινθίας προκειμένου να μετάσχουν στο συνέδριο της ΚΕΔΕ. Οι εργασίες φιλοξενούνται στην Αλεξανδρούπολη και θεωρούνται – και αυτή τη φορά- κρίσιμες για το μέλλον της αυτοδιοίκησης.
Οι αιρετοί, είθισται, σε αυτά τα συνέδρια να θέτουν στην πολιτεία τα ζητήματα εκείνα που «λύνουν» τα χέρια τους, η Πολιτεία απο την πλευρά της δίνει ή και δεν δίνει στην αυτοδιοίκηση κάποια απο αυτά, ετούτο το συνέδριο ωστόσο έρχεται σε μια χρονική στιγμή ιδιαίτερα ευνοική αφού η Νέα Δημοκρατία θέλει να έχει «καλό οπλοστάσιο» προκειμένου να κρατήσει της δυνάμεις της και να κατευνάσει την κοινωνία σε ζητήματα που έχουν προκύψει και έχουν κυβερνητικές ευθύνες, όπως το θέμα του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Η Αυτοδιοίκηση ήταν και θα είναι πάντα ένα «καλό μαξιλάρι» και γι αυτό στην Αλεξανδρούπολη οι δήμαρχοι, ίσως και να πάρουν περισσότερα απ όσα περιμένουν.
Το συνέδριο λαμβάνει χώρα το διήμερο 6-8 Νοεμβρίου,




