Πριν απο λίγα λεπτά αναρτήθηκε στην σελίδα του δήμου Κορινθίων το Χριστουγεννιάτικο πρόγραμμα Εκδηλώσεων. Περιλαμβάνει μουσική συναυλία με τον Γιώργο Τσαλίκη στην φωταγώγηση του δέντρου στις 11 Δεκεμβρίου, λειτουργία Χριστουγεννιάτικου χωριού στην «Παναγή Τσαλδάρη» από τις 15 Δεκεμβρίου και ένα πλέγμα εκδηλώσεων για την πόλη και τα δημοτικά διαμερίσματα απο τις 9 Δεκεμβρίου.
Το γραφικό που επελέγη, δεν θυμίζει η αλήθεια είναι Χριστούγεννα, όπως επίσης αρνητική εικόνα δημιουργεί η επιλογή κλειστών χώρων για το σύνολο των εκδηλώσεων πλην των καλάντων παραμονές Χριστουγέννων και πρωτοχρονιάς και ενώ το κάλεσμα είναι για στήριξη και αναζωογόνηση της αγοράς. Πως θα γίνει κάτι τέτοιο αν οι εορταστικές σου εκδηλώσεις είναι όλες εντός δημοτικού θεάτρου και πινακοθήκης;
Το ερώτημα του σχεδιασμού και της στόχευσης τίθεται σήμερα ακόμα πιο έντονα! Υπήρξε συνεργασία με φορείς για τις εκδηλώσεις αυτές; Συμμετέχει λόγου χάρη ο εμπορικός σύλλογος; Γιατί δεν υλοποιείται event σε συνεργασία των δυο και με συμμέτοχους τα καταστήματα εστίασης ώστε να υπάρξει ουσιαστική αναζωογόνηση και ουσιαστική εορταστική ατμόσφαιρα; Φτάνει μόνο ο Τσαλίκης; Η ένταξη συναυλίας σαφώς και είναι προς την θετική κατεύθυνση, λειτουργεί όμως αποσπασματικά σε ένα σύνολο εκδηλώσεων όπως προαναφέρθηκε που περιορίζονται σε 4 τοίχους και με την απουσία εκδηλώσεων για παιδιά να είναι ηχηρότατη! Εκτός κι αν οι ιθύνοντες θεώρησαν πως αρκεί το Χριστουγεννιάτικο χωριό το οποίο μάλιστα; θα κλείνει το μεσημέρι για…ξεκούραση!
Ας περιοριστούμε, προς το παρόν όμως στο οτι ανακοινώθηκαν εκδηλώσεις επιτέλους, ας ελπίσουμε οτι θα διαφημιστούν και επικοινωνηθούν αναλόγως ώστε να λάβουν ανταπόκρισης από τον κόσμο και ας πιστέψουμε πως η πρωτεύουσα θα λάβει λίγη από την μαγεία των εορτών!





