Δεν αρκεί παρά να θυμηθούμε τα χρόνια που για να φτάσει ο ΕΛΓΑ στα κτήματα που είχαν υποστεί οιανδήποτε καταστροφή περνούσαν εβδομάδες ολόκληρες. Καθυστερήσεις επι καθυστερήσεων και τελικά εκτιμήσεις που δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα αφού η αρχική εικόνα καταστροφής είχε αλλοιωθεί. Η σύγκριση αυτή είναι αναγκαία εάν δούμε τι συνέβη σήμερα. Κλιμάκιο του Οργανισμού υπό την Διευθύντρια της Πάτρας πραγματοποίησε αυτοψία στα κτήματα της Τενέας. Η καταγραφή των ζημιών απο το χαλάζι ξεκίνησε μόλις μια ημέρα μετά! Έτσι θα έπρεπε να γίνεται πάντα όμως, δεν γινόταν!
Το ρεπορτάζ λέει πως στην διάρκεια της χαλαζόπτωσης, πολλοί παραγωγοί, γνωρίζοντας πως το φαινόμενο θα έχει σοβαρές συνέπειες στην παραγωγή τους, ξεκίνησαν τα τηλέφωνα στα πολιτικά γραφεία. Η Κορινθία έχει ευτυχήσει – μετά απο πολλά χρόνια- με δυο υπουργούς, εις εξ αυτών, ο Νίκος Ταγαράς, εκ Τενέας! Ποιός δεν θυμάται άλλωστε το περίφημο λόμπι της; Και πως θα μπορούσε ο Υπουργός να μην κινητοποιηθεί!
Παράλληλα βέβαια έγιναν και τα τηλέφωνα στην Περιφέρεια, στον αρμόδιο για τα αγροτικά ζητήματα Σπύρο Ζαχαριά. Τον άνθρωπο που επι σειρά ετών βρισκόταν στο γραφείο του έτερου Βουλευτή και Υπουργού Χρίστου Δήμα.
Το τι συνέβη μετά τα τηλέφωνα στα εν λόγω γραφεία, το είδαμε σήμερα. Κλιμάκια καταγραφής στα κτήματα. Ο πολιτικός μηχανισμός λοιπόν λειτούργησε. Πάντα μπορεί να λειτουργεί, εάν βέβαια υπάρχει θέληση. Πολιτική κι αυτή!





