Έβγαλε το σακάκι και το σκαρπίνι και έβαλε τα ρούχα της δουλειάς, άλλωστε ο Σπύρος Ζαχαριάς έχει αποδείξει, χρόνια τώρα, πως είναι και του σαλονιού και του λιμανιού. Δημόσιος άνδρας που δεν διστάζει να «τσαλακώνεται», αιρετός που δεν κρύβεται, δεν ωραιοποιεί καταστάσεις, τον βρίσκεις πάντα ανάμεσα σε κόσμο να προσπαθεί να είναι χρήσιμος.
Σήμερα λοιπόν ο Αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου, υπεύθυνος για ζητήματα αγροτικά είπε να ασχοληθεί με…τα δικά του αγροτικά!
Μαζί με τη σύζυγό του Τέτα σήκωσαν τα μανίκια και έπιασαν δουλειά στα ελαιόδεντρά τους αφού…η περίοδος συγκομιδής έφτασε! Το Post, στην εποχή των social media, απαραίτητο και εμείς να ευχηθούμε τι άλλο; απο πραγματικά καλή σοδεία αφού οι παραγωγοί τα τελευταία χρόνια δεν έχουν απολάβει όσα θα ΄έπρεπε απο τις καλλιέργειές τους!





