Στην αναγνωρισμένη για την απήχηση και το αποτύπωμά της έκθεση, συμμετέχει από 14-16 Νοεμβρίου η Πελοπόννησος και η Περιφερειακή Ένωση Δήμων. Για την Θεσσαλονίκη και το περίπτερο 15 -σταντ Β03- «ταξιδεύουν» 11 δήμοι, οι δήμοι Γορτυνίας, Επιδαύρου, Ερμιονίδας, Ελαφονήσου, Καλαμάτας, Νότιας Κυνουρίας, Βόρειας Κυνουρίας, Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων, Μονεμβασιάς, Ναυπλιέων και Σπάρτης.
Εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως η Αργολίδα έχει την πιο ισχυρή παρουσία με 4 δήμους στην αποστολή. Ακολουθεί η Αρκαδία με 3 δήμους, η Μεσσηνία και η Λακωνία με 2 και η Κορινθία στο τέλος, με έναν, το δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων.
Που είναι η πρωτεύουσα Κόρινθος;
Ο δήμος «χτίζει» τουριστική ταυτότητα παρουσιάζοντας δράσεις απο εκθέσεις εντός και εκτός χώρας. Πρόσφατα η τουριστική αποστολή του δήμου Κορινθίων βρέθηκε στο Λονδίνο, προ ολίγων εβδομάδων στο Παρίσι. Γιατί απουσιάζει από την Philoxenia; Πως έγινε η επιλογή των ΟΤΑ που μετέχουν;
Κάθε ευκαιρία προώθησης λειτουργεί αθροιστικά στην αξία που θέλει να δημιουργήσει ο δήμος Κορινθίων. Στην PHILOXENIA, όπως αναφέρει η ΠΕΔ θα διοργανωθεί hosted buyers program με 110 προσκεκλημένους από 36 χώρες, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να «γνωρίσουν» την Πελοπόννησο και μέσα από τα τοπικά προϊόντα, τις συνταγές και τις γεύσεις της! Η εκδήλωση, στην οποία θα μιλήσουν ο πρόεδρος της ΠΕΔ Πελοποννήσου, δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος και ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Πελοποννήσου Θάνος Μιχελόγγονας, θα πραγματοποιηθεί στο διήμερο Παρασκευή 14 και Σάββατο 15 Νοεμβρίου, στη 1.30 και στις 2 μ.μ. αντίστοιχα, στο Περίπτερο 14, γίνεται με την υποστήριξη του Αναπτυξιακού Οργανισμού Πάρνωνα.
Η απουσία του δήμου Κορινθίων προκαλεί εντύπωση και ερωτηματικά. Όπως και η μοναδική εκπροσώπηση του νομού με μόλις 1 δήμο! Κορινθία δεν είναι μόνο το Λουτράκι και σίγουρα όχι μόνο η Κόρινθος. Αδικείται και η Νεμέα με τους παγκόσμιους αμπελώνες της, αδικείται ακόμα – ακόμα και το Ξυλόκαστρο. Αδράνεια αρχόντων ή αβλεψία της ΠΕΔ;
Θα επανέλθουμε!




