Με στόχο την είναι να ενθάρρυνση για τον μητρικό θηλασμό του βρέφους τουλάχιστον για τους 6 πρώτους μήνες της ζωής του και με αφορμή την Παγκόσμια Εβδομάδα θηλασμού 1-7 Νοεμβρίου, το Κέντρο Υγείας Κορίνθου υλοποιεί δράση ενημέρωσης στους χώρους του.
Η πρόσκληση είναι ανοιχτή και απευθύνεται σε νέους γονείς.
Η δράση αποσκοπεί , μέσα από τη συζήτηση, να λυθούν τυχόν απορίες από τις μαίες της μονάδας, όσον αφορά τον αποκλειστικό μητρικό θηλασμό τόσο στο σπίτι όσο και στον χώρο εργασίας, προκειμένου να διασφαλιστεί και να διατηρηθεί το φιλικό περιβάλλον προς το βρέφος αλλά και η ενδυνάμωση της οικογένειας.
Υπάρχει δυνατότητα και τηλεφωνικής υποστήριξης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Υγειονομική γραμματεία:: 27413-62384 & 385
Μαιευτικό Ιατρείο: 27413-62392




